دنیای عاشقانه من

♥ ♥ ♥ L.O.V.E.R ♥ ♥ ♥

شب می آید و پس از شب تاریکی پس از تاریکی چشمها دستها و نفس ها و نفس ها و نفس ها ... و صدای آبکه فرو می ریزد قطره قطره قطره از شیر بعد دو نقطه سرخ از دو سیگار روشن تیک تاک ساعت و دو قلب و دو تنهایی

 نمیتوانم لحظه ای دور شوم از تو ،  




درک کن چه حسی دارم ، همیشه میمانم مال تو...



کاش میشد سهم من از با تو بودن  



تنها آرامش و عشق باشد نه دلتنگی و انتظار...



هر گاه نیستی و دلتنگ توام نامت را در دلم زمزمه میکنم ،



اینگونه است که آرام میشوم ،



دلم را راضی میکنم و اینگونه روزهای دلتنگی را سر میکنم



دلم به سوی آسمان دلتنگی پر میکشد در میان میگیرد یاد تو را ،



درد دل میکند با خاطره هایت ، تکرار میکندحرفهایت ،



حرفهایی که تو همیشه با دلم در میان میگذاری ...



نه عزیزم نمیتوانم لحظه ای دور شوم از تو ،



نشسته ام بر روی ابرهای خیالت ،



و در رویاهای تو سیر میکنم آسمان دلتنگی ام را....



نه عزیزم نمیتوانم لحظه ای در فکر تو نباشم ،



هیچگاه فکر نکن که در حال فراموش کردن تو باشم



درست است که روزها میگذرد، چه زود آسمان تاریک امشب ،



روشنی فردا میشود اما نمیگذرد ، نمیگذرد ،



نمیگذرد هیچگاه آن عشقی که در قلبم نسبت به تو دارم ،



تمام نمیشود ، تمام نمیشود ،



تمام نمیشود هیچگاه آن احساسی که به تو دارم...



هر چه دوست داری از من بخواه جز فراموش کردنت ،



اگر میخواهی بروی برو اما من هستم ،



آنقدر میمانم تا ماندنم مرا یاری کند ، تا دوای عشقت مرا درمان کند...



میمانم و میمانم تا لحظه مرگم ،



آنقدر عاشقت میمانم تا لحظه از دنیا رفتنم قصه عشق مرا بنویسند...



نه عزیزم به این خیال نباش که روزی سرد شوم ،



جانم را از من بگیرند با تو دوباره زنده میشوم ،



دنیا را از من بگیرند با تو دوباره صاحب دنیا میشوم ....



هیچگاه نمیتواند کسی تو را از من بگیرد،



میدانی که قلبم بی تو میمیرد،



تو در قلبمی و هیچگاه دنیای عاشقانه من نمیمیرد...





مهدی لقمانی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:,ساعت6:47 PMتوسط YasAmin_R | |